کد مطلب: 107248
100 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسيج در اردل اجرا مي شود
تاریخ انتشار : 1393/08/28 09:14:02
نمایش : 1374
فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل از اجراي 100 عنوان برنامه شاخص در موضوعات سياسي، اقتصادي، فرهنگي و ورزشي به مناسبت هفته بسيج در اردل خبر داد.
هوشنگ جمشيدي دقايقي پيش در گفت و گو با خبر نگار هفت چشمه اظهارداشت: هفته بسيج از 30 آبان تا 6 آذر برگزار مي‌شود و روز 5 آذر مصادف با تشکيل بسيج مستضعفين در سال 58 به فرمان امام خميني (ره) است.
 

جمشيدي گفت: شعار امسال هفته بسيج "بسيج مظهر عزم ملي ومديريت جهادي" است.
 

وي افزود: در طول هفته بسيج 100 عنوان برنامه در شهرستان اجرا مي شود که از اين تعداد برنامه 20 برنامه محوري است.
 

جمشيدي ادامه داد: رويکرد و محتواي برنامه هاي در نظر گرفته شده براي اين هفته فرهنگي است چرا که تهديدي که امروز کشور مي شود در قالب فرهنگي است و بايستي با ترفندهاي فرهنگي دشمن مقابله کنيم.
 

وي تصريح کرد: تقويت سبک زندگي اسلامي، دشمن شناسي، ولايت مداري و تقويت جامعه اسلامي از ديگر اهداف و رويکردهاي اجراي اين برنامه ها است.
 

فرمانده سپاه ناحيه مقاومت بسيج اردل  در پايان افزود: ديدار با امام جمعه ، برگزاري يادواره شهدا،عطر افشاني و غبار روبي گلزار شهدا ،ديدار با خانواده معظم شهدا، برگزاري مجمع عالي بسيج شهرستان، اعزام تيم هاي پزشکي به مناطق محروم، مسابقات ورزشي، پياده روي خانوادگي، نشست هاي روشنگري، برگزاري گفتمان ديني در دانشگاههاي شهرستان، گردهمايي هاديان سياسي شهرستان، فضا سازي شهرستان و فراخواني پايگاه هاي بسيج از جمله برنامه هاي در نظر گرفته شده براي اين هفته است که انشاالله اين برنامه ها بهتر از سالهاي قبل برگزار خواهد شد.
انتهاي پيام
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg